خرید بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک


سپاهان درب
حک شدن قیمت بر روی تخم مرغ همچنان لاینحل
راهکار خروج بازار مسکن از رکود ۵ ساله
تکنیک‌های نگهداری از شلوارهای جین

۲۶۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

پدر و همسر مریم میرزاخانی در یک پیام ویدیویی از همه مردم تشکر کردند و از برگزاری یک مراسم برای این دانشمند ایرانی سخن گفتند. این پیام ویدیویی را در «تابناک» می‌بینید.

جهان انرژی در 24 ساعت گذشته شاهد تحولات گوناگونی از جمله واکنش ترکیه به حفاری توتال در سواحل قبرس، تکمیل فاز نخست شهرک صنعتی انرژی عربستان تا چهار سال آینده و یک هفته با انرژی های تجدیدپذیر در یکی از ایالت های چین بوده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاثیرات برجام بر اقتصاد کشور را مثبت دانست و گفت: برداشته شدن ۹۱۹ تحریم یعنی ۹۱۹ مشکل کشور حل شده است.

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی سردشت گفت: امروز سه نفر در رودخانه زاب سردشت در جنوب آذربایجان غربی غرق شدند.

نخستین تفاهم‌نامه خدمات نوسازی پس از برجام، برای نوسازی تأسیسات و افزایش تولید گاز از میدان سلمان امضا شد.

روز گذشته قیمت سنگ آهن در بازار نقدی چین بالا رفت زیرا رشد چشمگیر قیمت فولاد جو بازار سنگ آهن را رونق بخشید.

بابت دیداری که سر و ته آن هم نهایتا مشخص نشد و بی‌خود و بی‌جهت آمد و رفت، یک میلیاردی فدراسیون هزینه خواهد کرد

شل شات‌گان، یک فشنگ پر از ساچمه (شات) است که اشیایی کوچک و معمولا گرد هستند. در سلاح شات‌گان یا ساچمه زنی شات‌گان اسلاگ هم می‌شود استفاده کرد، اسلاگ که یک مرمی یک پارچه بزرگ است. از آنجا که می‌توان شل شاتگان را تقریبا به هر چیزی که در آن جا شود پر کرد، آن را سلاحی مناسب برای موقعیت‌های خاص و استفاده‌های غیرمعمول مانند شکستن در، پر کردن شل با مواد غیرکشنده مانند سنگ نمک می‌کند. در این ویدیو یک شل غیرعادی ساخته و امتحان می‌شود تا میزان قابلیت آن بررسی شود.

ماموران آلمانی AFC که برای بازدید از باشگاه‌های ایرانی مدتی است در ایران حضور دارند، امروز (پنجشنبه) از باشگاه استقلال بازدید کردند و در کمال تعجب دست پر و با هدایایی از ساختمان باشگاه خارج شدند! این احتمالا برخلاف رویه مرسوم در دیپلماسی ورزش یا هر نوع پذیرش بازرسان است که مختص ما ایرانی هاست.

پسر ارشد و داماد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای ادای شهادت درباره پرونده جنجالی نفوذ روسیه در اتخابات ریاست جمهوری آمریکا به کنگره فراخوانده شدند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/